10 Şubat 2015 Salı

İlse - İnsan Postuna Bürünmüş Köpek

   

Vizyon. İlse'ye dair vizyon. Son bira kutusunu da bitirdikten sonra her şey tüm saydamlığıyla bana görünmüştü. Yakalamaya çalışacağım bir şey kalmamıştı artık, kendimi bırakabilirdim. 
Vahşi dişil bir gücün /yoksa anacıl güç müydü?) bir anlık görüntüsü. Neanderthal dişisinin kasıkları... Kıllı, menstürasyon kanları baldırlarından aşağı sızıp katılaşmış... Bir dişinin sevgisi her şeyden üstündü benim için. Toplumsal şefkati hiç tanımayan, kelimelerden oluşan zincirlerden bağımsız, parmakları toprağı derinliklerinden kavramış bu dişi, sonuna dek oynuyordu yaşamı. 
Yarı açık ağzının ve yağmalanmış memelerinin üzerinde bir samanyolu yükseliyordu. Yaşam gücü ve yaratma tutkusundan, doğurma iradesi ve ölüme meydan okuyuştan meydana gelmiş bir samanyolu Bu dişide aradığımı bulmuştum ancak buna benzer şeyler çevremdeki insanlarda yoktu. 
Zorunluluk aşkı. Ölümden ucuz bir zafer koparmayan, hayatı hedefleyen aşk. 
İnsandan büyümek, yetişmek ve böylelikle de varlığını meşru kılmaktan daha başka bir şey talep etmeyen aşk. 
Bana öyle geliyordu ki dünya böylesine bir aşkı bulabilmek için yağmalamıştı kendisini. Talepkar Olmayan Aşk. Zorunluluk aşkı. 
Mutluluk içinde uykuya daldım.


0 yorum:

Yorum Gönder