29 Haziran 2014 Pazar

çok ciddi olarak bişey sormak istiyorum (http://www.youtube.com/watch?v=7sei-eEjy4g&index=2&list=PL6B1C434CFCB4AAF2) gerçekten duvardan geçemediğiniz için, pokemonunuz olmadığı için, su bükemediğiniz için, chakranızı kullanıp kendi benzerinizden yaratamadığınız için çok üzülmüyo musunuz? bahsettiğim üzüntü, istediğiniz tişörtü alamadığınızda yaşadığınız gibi bi üzüntü değil ama. -başka bişeyler düşünürken ellerim farklı şeyler yazıyo ara sıra, bi de onları düzeltmekle uğraşıyorum. sanırım youtube her 2 şarkı arası reklam vermiş, zekice bi reklam anlayışları var, "i think i'm done" televizyonda "dolu dolu ramazan'ın bugünkü durağı şanlıurfa" isimli bi program var.  şanlıurfa da yaşayan insanlar umrumda olmadığı diye başlayabileceğim cümleye kafamın düştüğüne kadar vererek devam etmek istiyorum. bi de cahil gibi youtubetan "tripop BEST EVER" diye albüm açtıııım aaaaağğğbieeeeğğğ inaaaağnılmaaaaz çalıyo". evet şu an parov stelar play listine karar verdiğimi buraya yazmak istersen, insanların neden benim sevdiğim playlisti yazdığım yazıyı okumasını düşündüm. aslında olmayabilecek bişey ama 8 milyar olan insan nüfusunun sadece 75 milyonu türkken 1 insanın bile alakasız bi şekilde yazdıklarımı severek farklı bi dile çevirmek istemesinde yaşayabileceğim hayat ihtimallerini seviyorum. -(bunun olabileceği ihtimalini daha yüksek düzeyde düşünsem bile- "tabi ki olmaz abi öyle bi olay, tamamen ego olayı falan yani, ya da boşluk falan) evet şu an 6:13 ve aklıma yazabilecek bişey gelmediği için durmak istiyorum. bi yandan okuyo olmanız sikimde olmasa bile, bi yandan da çok önemli. (kalıcı bir iş olduğunu düşündürmek adına) çünkü ilerde yazmak istediğim çok şey var ve ben bunları kendime hergün sürekli tekrarlıyorum zaten ama belki bana yakın düşünen biriyle çok daha fazla eğlenebilir ve vakit geçirebilirim. (o da kendisini bana yakın biri olarak görebilir tabi)  "konuşma sonunu güzel bi şarkıyla yapiyim dicektim ama çalan şarkı öyle kaliteli bişey değil, birazcık değiştiriyim de güzel bişey yolliyim" diye düşünebilecek kadar da sahteyim aslında. ya zaten set açmışım, ne çaldığından bile haberim yokmuş. "diye ne olduğundan haberi olmamacalı takılmalar" neyse evet o da farklı düşünen bi tarafım ve bi diğer taraf da sürekli o kısmı yargılayıp tamamen düşündüklerimi yargılamamı sağlıyo. bi saniye bi şarkı yollayıp gidiyim(hayatında şarkı linki verip gitmeyi çok önemli bi konu sanmak ya da farklı bi duygu hissettirdiğini düşünmek) ya da bunu gerçekten hissederek yaptığını düşünüp, bunu yapmasını isteyen alt katmanları ve o durum yaşandığında beyninin ona o durumda öyle bi hareket yapmasını öngören emirler...

0 yorum:

Yorum Gönder